Sanok,

sobota, 18 kwietnia 2020

pytanie do UM Sanok o linię Sanok- Krosno Jasło- Rzeszów

do UM Sanok

Szanowni Państwo,
Obecnie czas przejazdu koleją z Sanoka do Rzeszowa wynosiłby najszybciej 2 godziny i 20 minut przez już istniejącą obwodnicę kolejową Jasła. Powinien być on o 10- 20 minut krótszy...

Obecny czas przejazdu ze zmianą lokomotywy w Jaśle:

Połączenie bezpośrednie

WETLINA
132km
 
Pociąg TLK WETLINA relacji Zagórz — Lublin Główny. Szczegóły pociągu

ZAGÓRZ

TLK32102
 
11:42

SANOK
 
11:53
11:54

WRÓBLIK SZLACHECKI
 
12:30
12:31

KROSNO MIASTO
 
12:45
12:46

KROSNO
 
12:50
12:51

JASŁO zmiana kierunku, 20 minut
 
13:18
13:38

STRZYŻÓW NAD WISŁOKIEM
 
14:08
14:09

RZESZÓW GŁÓWNY
 
14:37

Załącznik: korespondencja z przewoźnikiem:

Od: Adam Fularz <Adam.Fularz na serw. wieczorna.pl>
Date: sob., 18 kwi 2020 o 12:37
Subject: pytanie do SKPL o linię Jasło- Rzeszów
To: <sekretariat na s.shortlines.pl>


 SKPL Cargo Sp. z o.o.. 
Zbiersk Cukrownia 54


Dzień Dobry, 

Państwo realizowali połączenia Jasło- Rzeszów dla PKP IC. 

Chciałbym zaproponować władzom woj. podkarpackiego - powrót szybkich składów spalinowych na linię Jasło- Rzeszów. Myślałem o stworzeniu jakiejś kompleksowej oferty aglomeracyjnej na trasie Jasło- Rzeszów, ale stan liii po remoncie mnie zmartwił. Co dałoby się z tej linii- wycisnąć?
  
Myślałem o zaproponowaniu dla UMWP - powrót Państwa sieci regionalnych spalinowych ekspresów ale kursujących znacznie częściej, z bardziej atrakcyjnymi czasami przejazdu. Proponuję także powrót kolei do Sanoka i Krosna (ew. Zagórza), ale  z trasą po obwodnicy towarowej Jasła, gdzie przydałby się nowy przystanek. 

Czas przejazdu koleją z Sanoka do Rzeszowa musi spaść do czasu transportu drogowego: co najwyżej dwie godziny 10 minut lub 2 godziny 15 minut. Stan linii musi ulec poprawie na tyle by było to możliwe oczywiście z pominięciem stacji Jasło ale z postojem na proponowanej stacji/ przystanku na obwodnicy towarowej. 
Jakie czasy przejazdu byłyby możliwe?
Pozdrawiam,
Adam

--

__________________________________________________________________________

 

Merkuriusz  Polski

 

Polish News Agency. W Krakowie od 3 stycznia 1661 r.



Adam Fularz, manager Radiotelewizji

Prezes Zarządu, Wieczorna.pl SP. Z O. O.,ul. Dolina Zielona 24A,   65-154 Zielona Góra

Wydawnictwo Merkuriusz Polski
"Wieczorna.pl" sp. z o.o.
T +48604443623
F +442035142037
E adam.fularz@wieczorna.pl
Dolina Zielona 24a, PL 65-154 Zielona Góra
KRS 0000416514, NIP 9731008676, REGON 081032764

POLISH NEWS AGENCY POLISHNEWS.PL
AGENCJA PRASOWA MERKURIUSZ POLSKI- Wieści i treści od 3 stycznia 1661 

Informuję rozmówcę o przysługującym mu prawie do autoryzacji wypowiedzi udzielonych naszej agencji. Aby skorzystać z prawa, rozmówca niezwłocznie po udzieleniu wypowiedzi dla AP Merkuriusz Polski musi oznajmić że skorzysta z tego prawa. Czas na autoryzację wynosi 6 godzin od otrzymania przez rozmówcę zapisu jego słów.

Standardy relacjonowania wyborów przez media zgodne z Art. 7 ust. 2 ustawy – Prawo Prasowe.

Kandydat w wyborach nie powinien być formalnie związany z żadnym medium, w szczególności być dziennikarzem, redaktorem naczelnym bądź wydawcą. Jeżeli tak by się zdarzyło, gdyż prawo wprost tego nie zabrania, na czas wyborów nie powinien być on zaangażowany w relacjonowanie wyborów.

Rada Etyki Mediów uznaje udział dziennikarzy w wyborach za złamanie zasad etyki 55 dziennikarskiej . Dziennikarze nie tylko nie powinni kandydować, ale w jakikolwiek inny sposób uczestniczyć w pracach komitetów wyborczych, np. nie powinni pomagać kandydatom w przygotowaniu wystąpień publicznych.

Dobrą praktyką jest wprowadzenie przez szefów redakcji w tym zakresie jasnych wytycznych. 

Media powinny z ostrożnością relacjonować wydarzenia z udziałem kandydatów pełniących funkcje publiczne w czasie kampanii wyborczej, a zwłaszcza ciszy wyborczej. Osoby te, mając łatwiejszy niż inni kandydaci dostęp do mediów, mogą nadużywać go do celów związanych z prowadzeniem kampanii wyborczej. Media muszą być więc szczególnie wyczulone. 

Prowadzenie negatywnej kampanii w mediach, choć nie jest prawnie zakazane, budzi wątpliwości etyczne. Media powinny przekazywać wypowiedzi prawdziwe, wypowiadane w dobrej wierze oraz w tonie umiarkowanym. (..)

W przypadku, gdy tworzy się medium specjalnie na potrzeby wyborów, dane medium powinno kierować się regułami prawdziwości i uczciwości przekazu. Należy także pamiętać, że powstające w okresie wyborczym tytuły prasowe zobowiązane są do przestrzegania wszelkich wymogów stawianych prasie przez prawo prasowe (jeœli publikacja spełnia 56 kryteria definicji „dziennika" lub „czasopisma" wymagana jest np. jego rejestracja w sądzie). Bardzo ważne jest, aby wydawnictwo takie na każdym egzemplarzu posiadało takie informacje jak nazwę i adres wydawcy, adres redakcji, imię i nazwisko redaktora naczelnego. Choć prawo prasowe nie ustanawia obowiązku zamieszczenia impressum na tzw. drukach nieperiodycznych (np. jednorazowo wydanej gazetce), zasada ta powinna być przestrzegana w przypadku wydawnictw dotyczących wyborów. wg http://hfhr.pl/wp-content/uploads/2014/10/HFPC_media_w_okresie_wyborczym.pdf


-- 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz